10 yil davomida Internetda ko‘p uchragan 10 ta atama

Tahlilchilar 10 yil davomida (2013 yildan 2023 yilgacha) Internetda oziq-ovqat mahsulotlariga oid 10 ta atama uchragan 2013 ta nashrni taqdim etdilar. Ushbu tajriba so‘nggi o‘n yillikdagi tendensiyalarni vizual tarzda ko‘rsatishga yordam berdi.
10 ta eng mashhur so‘zlar orasida:
"go‘sht" - 20 566 ta eslatma,
"yetkazib berish" - 19 254 ta eslatma,
"oqsil" - 18 246 ta eslatma,
"sabzavot" - 16 533 ta eslatma,
"ta’minot zanjiri" - 15 881 ta eslatma,
"chiqindilarni kamaytirish" - 13 800 ta eslatma,
"shaxsiy tavsiyalar" - 12 521 ta eslatma,
"ma’lumotlar" - 10 572 ta havolalar,
"iste’molchi profili" - 9121 ta eslatma,
"calomatlik" - 9090 ta eslatma.
Ushbu ro‘yxatdan ko‘rinib turibdiki, sohaga katta qiziqish bildirgan bozor ishtirokchilari: fermerlar, ishlab chiqaruvchilar, qayta ishlab chiqaruvchilar, distribyutorlar va xaridorlar o‘rtasida aloqa kanallarini yaratishga qaratilgan soha vakillaridir. Pandemiya va hayotning umumiy "tezlashishi" tufayli oziq-ovqat mahsulotlarini onlayn yetkazib berish xizmatlari so‘nggi yillar davomida keng tarqaldi.
Hozirgi kunda har bir inson uchun individual va eng muvozanatli diyetani tanlash imkonini beruvchi diyetologlarga talab ortib bormoqda.
Oziq-ovqat texnologiyasidagi yana bir ajoyib tendensiya – bu o‘simlik oqsilidan foydalanish, go‘sht mahsulotlarining muqobillarini yaratishdir. Sabzavotli go‘sht asta-sekin iste’molchilar tomonidan tan olinmoqda.
Yana bir muhim tendensiya – kimyoviy moddalardan foydalanmasdan yetishtirilgan organik mahsulotlardan foydalanish.
Izoh qoldirish uchun saytda ro'yxatdan o'ting
Kirish
Ijtimoiy tarmoqlar orqali kiring
FacebookTwitter